20 augusti 14:57

Rubriken har ingenting med inlägget att göra, bara jag och någon till som förstår..
Hm.. klockan är snart elva, funderar faktiskt på att gå och lägga mig eftersom att jag ska vakna sex halvsju imorgon. Inte kul det inte, men så är det ju när det är skola. Så aldrig att jag sitter här vid datan till ett - två eller något. Då skulle jag aldrig orka gå upp, och då skulle det sluta med att jag kom försent varenda morgon till skolan, ajaj. och nu har vi oxå världens strängaste lärare, magnus heter han.. woho, han ringer hem för minsta lilla grej? så töntigt. Aja nog pratat om skolan =) nu eller snart ska jag som sagt försöka sova, och ska även försöka slänga in ett litet inlägg imorgon innan jag drar till skolan, godnatt & sovgott


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0