Visste ni..?



Jag är så besviken på en person just nu, ingen jag har nämnt i bloggen tidigare. Ingen som jag saknar osv.. men verkligen riktigt besviken! På en person jag aldrig trodde jag skulle bli det på, för jag älskade ju honom/henne (ni får inte veta om det är tjej eller kille) så mycket, och vi började verkligen bli tajta. Men sen då? Jo vad hände sen, personen finns inte längre för mig känns det som, vi snackar inte mer som vi gjorde förut. Förut för kanske tre veckor sen eller en månad sen snackade vi all the time, sms msn & även pea. Ja överallt, kunde inte gå tio minuter utan att vi sa något till varandra, men nu har det snart gått flera dagar.. det är tråkigt faktiskt, riktigt tråkigt. Ville aldrig att det skulle ta slut, personen var så äkta & så fin.. men tydligen hade jag fel. Var inte äkta någonstans, trodde jag kunde berätta allt till personen som personen även sa att jag kunde, men nej där hade jag tydligen oxå fel. Men så är det.


Kommentera älskling!
Postat av: Teresa

Hej jag undrar bara vem som gjort din design den e så himla fin!!



din blogg äger!!<3

2009-09-05 @ 17:47:35
URL: http://teresape.blogg.se/
Postat av: elin

det är verkligen jätte jobbigt när man känner så, hoppas allt löser sig!

2009-09-06 @ 19:45:41
URL: http://elinwetterling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0