Varför bloggar jag..?

Jag bara älskar när jag uppdaterar! Och jag antar att ni oxå gör det..? För lixom vem blir inte glad när Marilyn uppdaterar? ;) Plus att just nu höjs statistiken så himla mycket så att det inte är sant, jag går in på min statistik så är det en siffra.. tio minuter senare så har plötsligt tio till kollat in min blogg! Men nu till saken..


Jag älskar att skriva om mitt liv & om mig själv!
Jag älskar även att skriva ner mina tankar/åsikter..
Man har alltid någonting att göra!

Ja där har ni tre saker till varför jag älskar att blogga, många som undrade så tänkte att jag skulle göra ett inlägg om det här istället för att sitta och skriva några rader''jo jag bloggar för att jag vill..'' öhm det säger väl mycket? Whatever! Jag får inte glömma att försöka uppdatera minst 5-6 gånger per dag, och såklart mer om jag får tid! Vilket jag kommer få idag, så var beredda och håll alltid utkik efter nya interessanta inlägg!
I know you like it!


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

haha.. 2 KRONOR ? -.-

2009-09-11 @ 19:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0