update

Gud så tråkigt jag har, ligger i min säng och lyssnar på musik och känns som om jag bara inte vill göra någonting, men ändå någonting haha om ni fattar =) åh, klockan är bara fem och jag är redan trött, skolan tar kål på mig. Faktiskt, när det inte var skola gjorde jag saker varje dag och var aldrig trött och somnade inte innan tre .. fyra! Helt otroligt så fort man ändrar sig med tiderna och så. Men det är iaf bra, jag har ju vant mig att lägga mig elva och vakna sex halv sju, aja thats life! Får se vad jag hittar på sen, om jag ens hittar på ngt idag. Hörs senare ikväll när jag någongång orkar blogga, orkar inte nu egentligen. Men skrev bara lite för att uppdatera till er älskade läsare, ja jag vet jag är så snäll (a)
puss!


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

HejHej:)

Jag går i din skola, och jag bara tycker att du har så himla fint hår och alting blir så himla avensjuk på dig. Hittade den här bloggen typ idag så såg jag att de var du. Ska fan följa dig varje dag nu!



KRAM<3

2009-09-04 @ 17:01:50
URL: http://..
Postat av: Anonym

seriöst, du svarar ju nästan aldrig på kommentarer?

så om du nu är så snäll som du säger,

videon till sarah du gjorde, vad hette

sista låten?

fin blogg.

2009-09-04 @ 17:08:51
Postat av: Anonym

seriöst, du svarar ju nästan aldrig på kommentarer?

så om du nu är så snäll som du säger,

videon till sarah du gjorde, vad hette

sista låten?

fin blogg.

2009-09-04 @ 17:09:02
Postat av: Marilyn Sandberg

men ja vet inte vad den låten heter?

2009-09-04 @ 17:21:55
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: Anonym

men hur la du in den på videon?:/

2009-09-04 @ 18:01:00
Postat av: Marilyn Sandberg

på något sätt på windows movie maker.

2009-09-04 @ 18:16:53
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: Anonym

men låten har du den på datan? kan du kolla va den heter? elr finns den på windows movie makeR?

2009-09-04 @ 18:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0