Två frågor - två svar



Heter du verkligen marilyn på riktigt?
Nej jag driver bara om det ? -.- men jo det gör jag!

Bråkar du med frida? hon har inte syns till i bloggen på länge?
Hon är i falun med sin klass just nu och kommer hem på fredag, det är därför vi inte har träffats. Så nej vi bråkar inte.

Och sen har jag oxå fått kommentarer om att jag ska börja i ngt som heter tomteberga skolan? Förlåt, men kan någon förklara för mig vad det är för skola, fattar noll..?


Kommentera älskling!
Postat av: Sean

Haha fett dumma frågor :P

2009-09-03 @ 21:46:57
Postat av: Anonym

DU SKÄMMER UT DIG ÄCKELÖ, SLUTA VIK UT DIG FYFAN. HUR GAMMAL ERU LIKSOM, VÄX UPP!

2009-09-04 @ 10:39:27
Postat av: tomtberga elev :p

tomtberga är en rätt bra skola , maten kan väl diskuteras :p

tar 5 min att gå från huddinge centrum

2009-09-04 @ 20:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0