tre bilder (inte så bra kamera..)

hej bitches! Dagen idag var faktiskt helt okej, bättre än jag trodde. Vi slutade ju klockan ett men om vi hade gått i ''vanliga skolan'' så hade vi slutat fyra, så det var ju bra! plus att jag inte gjorde så mkt, jag och några andra gick mest och dunka musik på högtalarna haha... Under rasten som var ungefär en och en halvtimme så stack jag och sarah till farsta och käkade lite på donken, haha vi tog varsin jordgubb, vanlilj paj.. någonting nytt lixom! Sen när vi kom tillbaka hade redan staffeten börjat, så vi missade typ hela. Men haha vill ni veta? Våran klass kom nästan sist, ouuuupsiii.. aja nu kom jag nyss hem för ett tag sen, och idag blir det plugga! Woho
men en sak som är lite bättre är faktiskt att jag lyckades ta lite bilder från dagen, inte världens bästa kamera om man säger så,
men det får duga för nu!


sarah <3


ojoj vilka råkade ha samma kläder här ;) ?


Lunch alá Marilyn & sarah, haha


Kommentera älskling!
Postat av: nevine baby<3

är ni vänner nu?

2009-09-10 @ 15:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0