tråkig update

Förlåt om min blogg börjar bli tråkig och så.. att jag bara skriver om vad jag gör just nu, men har inte tid.. så vi får ta igen det så fort som möjligt, när jag kommer hem kanske..?

Aja, vi kom nyss hem från farsta ! cyklade dit lite snabbt bara, för sarah skulle köpa någon grej till sin kanin ! gud det är verkligen varmt ute, tycker inte ni ? Och snart ska vi svalka oss med lite melon ;) och sen kanske lunch, känner mig faktiskt skit trött.. vi får höras när jag kommer hem eller något, då kommer bloggen bli mycket roligare hoppas jag!


kisses


Kommentera älskling!
Postat av: r

vad än du gör eller skriver så e din blogg bra o rolig :)

2009-09-20 @ 15:55:04
URL: http://rawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0