Snabbt!

Godmorgon allihopa! Har lite bråttom nu eftersom att klockan är sju och jag har inte plattat håret sminkat mig eller klätt på mig, bråttom! Och efter skolan vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, plugga, vara med någon..? Vi får se helt enkelt =) Gjorde aldrig klart hela No:n igår, woupsie men jag hann faktiskt inte bestämde mig för att gå och lägga mig istället för klockan hade redan hunnit bli halv elva elva! Då orkade jag helt enkelt inte. Nej nu måste jag verkligen börja fixa mig annars kommer jag aldrig hinna, och jag tänker inte gå till skolan utan makeup? Haha in your dreams maybe ;) ?
PUSS



Min statistik igår, den är faktiskt väldigt hög.. thats why I love you (och det går såklart ner nu en massa bara för att klockan är sju på morgonen..)


Kommentera älskling!
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

heter du verkligen marilyn på riktigt?

2009-09-03 @ 07:34:42
URL: http://iirla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0