Bjuder på bilden nedanför, ha-ha!

Hej bloggen! Jag har faktiskt saknat er, eller ja rättare sagt saknat att blogga i min blogg.. ;) Aldrig att jag dissar bloggen för ens en dag, som vissa andra!

Whatever! Skolan idag var helt okej, inte så jobbig faktiskt! Men på morgonen drog jag till tandläkaren, helt ensam... Lite scary men jag klarade mig! Så ja, ni kanske inte vill inte höra detta, men jag hade faktiskt ett hål längst in som jag behövde laga, stackars mig!=( Låg där i stolen i kanske 50 minuter.. så fick jag bedövning oxå, så fick gå hela dagen genom att det kändes som att jag hade silikonläppar, inte kul! (Ni kan få bild sen om det syns..) Aja, efter skolan drog jag och sarah ner till centum och handlade lite gott till ikväll! Vi ska nämligen senare åka hem till mig och kolla på idol tillsammans, så ska hon sova hos mig igen oxå! Mysigt! Och har nyss ätit och är hemma hos henne nu, ska bara chilla lite och självklart blogga mycket, det lovar jag er!




Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0