Sista - saknad



Alltid när jag känner att jag måste skriva av mig så är bloggen det helt klart bästa sättet, och nu känner jag verkligen för det. På dagarna känner jag inte själva ''saknaden'' av någon eller något så mycket. Men alltid när jag är ensam om kvällarna och lyssnar på låtar som påminer om saker tänker jag alltid tillbaka. Tännk om allt bara blev som det var förut? När allting alltid var bra och då det helt enkelt var perfekt. Jag saknar en person så mycket, vet egentligen inte hur jag ska få fram ord för saknaden, två år har gått. Två helt underbara men endå dom mest tragiska och svåraste åren i hela mitt liv, utan dig vid min sida. Det är verkligen jobbigt att inte veta att du aldrig kommer tillbaka, att vi aldrig kommer kunna skratta tillsammans igen, att vi aldrig kommer göra något kul tillsammans igen. Det är overkligt på något sätt. Att sakna någon kan vara det bästa som finns men samtidigt det värsta och svåraste oxå. Men egentligen fattar jag inte varför jag går runt och tänker på dig varje kväll.. egentligen inte. Men det går inte att hindra, det bara är så. Du var lixom en del av mig, inte så lätt att glömma allting vi gjorde. Menmen jag accepterar läget som det är, eller försöker. Jag försöker vara stark och visa att jag är glad i stortsett hela tiden, men nu går det inte att stoppa. Jag måste skriva det jag vill, skulle kunna skriva hur långt som helst.. 20 sidor till, men det skulle inte säga hälften. Faktiskt inte, det finns så mkt att säga och skriva. Men det skulle aldrig räcka, låten säger väl allt..? Det mesta. Fan vad jag saknar dig, du var en sån fin vän...
vad hände med ''föralltid du & jag''? En fråga jag aldrig någonsin kommer få svar på..




Kommentera älskling!
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens låt som är One and the same. vad tycker du? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/you-rock-out-it-youre-room-i-rock-the-world.html#comment

2009-09-05 @ 11:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0