Ointressant inlägg..

Förlåt för att jag inte uppdaterat på några timmar, men det har jag verkligen inte orkat! Nu kommer ni tycka jag är världens tråkigaste människa.. men jag har verkligen inte gjort någonting idag! Är så sjukt trött, och känner mig sjuk på något sätt, vet att jag säger det ganska ofta. Men jag orkar knappast gå, haha stackars mig
=( men det är sant! Sarah drog runt klockan ett, tråkigt faktiskt.. vill bara att hon ska komma till mig nu nu nu!

Så jag sa till henne att ringa mig, men hon hör visst inte av sig..? Suck! Jag vill att hon kommer igen. Jag har så tråkigt och det blir mycket roligare om hon kommer! Men i för sig.. hon har sovit hos mig tre gånger den här veckan? Aja, den här lördagen blir den tråkigaste på länge, men det får man leva med. Morgondagen blir det definitivt ändring på! Inte speciellt kul att vara hemma... Men tur då att jag har det så pass bra hemma, så att jag inte behöver lida av att vara här för mig själv! Även om det är tråkigt.. jag vill ut men på samma gång inte. yeah, livet suger ibland.
Konstigt nog.. Sa jag verkligen det dära?


Kommentera älskling!
Postat av: r

bra blogg :) <3

2009-09-19 @ 18:29:35
URL: http://rawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0