Lördag!

Godmorgon sötnosar!

Hoppas att ni har sovit lika gott som jag! Somnade riktigt tidigt igår, runt elva tiden, på en fredag!? Det kan inte stämma.. måste varit något fel med tiden haha! Iaf! Nu är jag vaken och är faktiskt hur pigg som helst! Ska träffa Nevine idag, åh jag saknar henne så mycket! Och vi ska antagligen på bio, men ingen aning om vilken film vi ska se, några förslag på film..? Jag har ju sett dom mesta bra filmerna som går, men det borde ju finnas några mer! Så ja vi får se helt enkelt, ska bara vänta tills hon hör av sig så ska vi bestämma vilken tid vi ska träffas osv! Alltid skönt att ha sina dagar planerade. Inte att jag sitter hemma en hel lördag, usch vad tråkigt!


Whatever! Nu ska jag gå ner och äta frukost, viktigaste målet på dagen ;)



Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0