Liten update!



Hej bloggen! Har inte skrivit på ett tag pga av att jag faktiskt inte har orkat, plus att jag har chattat med lite olika personer, fixat lite saker, lyssnat på musik osv! Och då har jag bara inte tid att skriva, men det lever vi med.. OK?!

Just nu sitter jag i mitt vardagsrum och kollar på idol med datan i knäet, slutauditon idag, faktiskt ganska så spännande! Nästan bättre än alla auditions, (enligt mig..!) =) Iaf! Nu ska jag fortsätta göra det och senare ska jag ta en varm skön dusch, alltid innan man ska sova! Men innan jag ska ta min dusch och så, så ska ni kanske få lite bilder från idag, måste ju faktiskt ta igen mitt bloggande på kvällarna.. eftersom att jag inte brukar ha tid på dagarna, kanske ska skaffa en liten bloggdata med tre internet så jag kan blogga närsomhelst!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0