Lite om min dag!

Hej bloggen! Idag var jag ju som sagt i farsta med julia, och köpte ett par jeans tights från bik bok (ni får bilder sen, eller imorgon för har inte tid nu) Ah, och så åt vi glass på donken. Det är ett måste när man går dit ju! ;) och sen kollade vi bara i lite affärer, juste! Jag får inte glömma att säga en sak, när vi gick in på h&m såg julia sitt liv - hannah montana tröjan, asså haha vet inte vad hon tänker med. Kanske låter lite konstigt, men den var faktiskt ganska så snygg, så hon köpte den ;) så julia, du som var så stolt nu vet 300 personer det :'dd sen tog vi bussen hem och jag och min låtsas mamma tog bilen till arlanda och hämtade min älskade pappa! Åh har saknat honom även om han bara vart borta fem dagar, hihi! Och nu sitter jag och äter.. ska snart börja packa mina grejer, för ska slagga hos nevine, min bebis!
Lite bilder från idag ;



my babygirl


mums


haha julia visar stolt upp sin älskade tröja !


Tummarna upp , haha


Kommentera älskling!
Postat av: linn

Är dina föräldrar skilda?

2009-09-12 @ 20:51:43
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: Ville

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa NICE HEATHER Linn

2009-09-13 @ 14:26:15
URL: http://allasgrodpolare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0