Lite bilder från idag!

Hej bloggen! Slutade för ett tag sen och så följde sarah med mig hem efter skolan, så nu gör vi inte så mycket =) väntade utanför mig fem minuter typ.. haha tills pappsen kom, så vi plockade plommon sålänge på min tomt från det höga trädet! Blev det lyckat..? njae, eller jag stog med en lång pinne och tog dom ner från trädet, haha vet inte vad jag snackar om ;) Men ah, nu vill sarah tydligen baka så vi kanske gör det, och så vill jag åka till farsta och köpa min tröja men vet inte om jag pallar, får se.. skriver mer sen!


lollo och kim :)


sarah dog på någon lektion.. :)


haha bjuder på den, jag och kim <3


någon grupp sak på so:n vi gjorde, haha kim är koncentrerad =)


Kommentera älskling!
Postat av: Melina

nemen där är ju jag också:)

2009-09-14 @ 19:55:49
URL: http://melinagillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0