ledsen fundersam & mkt mer..

Ja rubriken säger väl det mesta av hur mitt humör är just nu? Är verkligen inte på humör så jag bestämde mig för att gå hem direkt nu efter skolan för behövde lite tid för mig själv, i skolan kändes allting verkligen dåligt men direkt när jag kom hem till mig kändes det så bra igen... vet inte varför det bara var så, sen så har jag ont i huvudet oxå.. oh no huvudvärken börjar komma tillbaka! Men har inte druckit någonting idag så det kan vara därför, idag ska jag plugga resten på No;n och ta det lugnt, känns som jag börjar bli sjuk, nog pratat om det. Ska försöka blogga mycket idag oxå, bra det?.. PUSS




Nu vet ni exakt hur glad jag är om jag är i bästaväns närhet... om du bara var här nu älskling skulle jag bli glad direkt.


Kommentera älskling!
Postat av: Olls

Gud vad söt du är!

2009-09-02 @ 15:08:55
URL: http://olls.webblogg.se/
Postat av: Anonym

kan inte du skriva lite om dig själv??:)

2009-09-02 @ 15:10:32
Postat av: Anonym

bråkar du med frida? hon har inte setts till i bloggen på länge?

2009-09-03 @ 14:15:19
Postat av: Malin

Va söta ni är! Följer era bloggar regelbundet =)

2009-09-04 @ 11:00:36
URL: http://malinlandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0