Jag har saknat er!

Som sagt, jag och sarah åkte till farsta.. eller vi fick skjuts av min pappa, snäll som han är ! sen så gick vi runt lite i affärer, och jag hitta min älskade tröja som ni får bild på sen, åh i love it, så käkade vi lite granna på donken oxå, sen drog vi hem till sarah. käkade lite till, för vi åt inte mkt i farsta, efter det packade hon sina grejer, för hon ska sova här inatt, men vi kommer ändå blogga skit mkt, för sarah tog med sin data och hennes internet funkar faktiskt här ! :) mysigt! Aja, ni får lite till bilder från idag, enjoy <3


jag och sarah, inte nödvändig bild, men aja


kim kramar en bebis.. ida :)


hah inte fint..


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

braa blogg:) vart kmr den vita koftan ifrån? finns den kvar

puss

2009-09-20 @ 10:31:03
Postat av: Anonym

braa blogg:) vart kmr den vita koftan ifrån? finns den kvar

puss

2009-09-20 @ 10:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0