Im back on track!

Hej sötnosar & förlåt för sämst uppdatering idag.. men jag har haft så mkt för mig !

orkar inte berätta om skolan, men det var helt okej. Efter det drog jag, kim sarah och tiwa till stan. men hon följde inte med hela vägen, aja. Vi var där ett tag sen tåg vi tåget hem ! sarah gick av vid farsta strand för hon skulle hem och äta så jag och kim stack hem till henne och lagade makaroner och köttbullar haha, nej men asså kim är vanlig .. VANLIG ! efter det kollade vi på americas funiest home videos, verkligen kul *host* haha, kim skrattade tills tårarna rann =) och sen kom sarah, vi drog och mötte henne i skogås och handlade lite godis, sen gick vi vidare till kim och kollade på idol, mysigt!
Och nu sitter jag och sarah hemma hos mig, kom nyss hit och hon ska sova här idag igen. Alltid lika kul ! Orkade tyvärr inte gå med kameran i högsta hugg idag så blev inte mkt bilder alls, bara med min dåliga mobilkamera .. sorry.



onyttigt..


kimmen <3


vet inte vad det här ska föreställa, men några i min klass :)


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0