Hinner med ett godmorgon!

Godmorgon bloggen! Har inte börjat fixa mig än.. känner att jag är lite seg! Men jag får ju trotsalt lite sovmorgon så jag fixar mig om ett tag.. går ganska snabbt ändå, buhu kvart i nio ska jag till tandläkaren som jag sa tidigare, usch! Jag hatar verkligen att bara gå in i det där lilla rummet och lägga sig i stolen, obehgaligt ju. Aja, funderar på att ha min stora tjocka svarta tröja idag igen, fast till ett par andra byxor. Det är ju nästan som en jacka för att den är så skön & mysig! Vi får se ;) .. nu måste jag börja fixa mig, har ingen lust att stressa.
Hörs senare!


Kommentera älskling!
Postat av: lina

fett söt bild :D göll unge älskar dig bejb<3

2009-09-16 @ 09:43:41
Postat av: sarah sötnos :] ♥

hahah lina tööööönt

2009-09-16 @ 20:22:55
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: lina

haaha en sööt tönt :)

2009-09-17 @ 09:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0