Hemma nu !

yes, skoldag nummer ett äntligen avklarad haha ;) hade skoljoggen idag som sagt.. inte kul, inte kul. Men jag & sarah gick bara, efter det tog jag kim sarah & lollo tåget till trångsund och kim vågade inte hoppa på sin buss.. som typ stog och vänta på henne i tio minuter eller något, hon trodde ett spöke skulle äta upp henne. Haha !

sarah sitter hos mig nu, hon ska väl hem om ett tag tror jag, och senare ikväll kanske jag ska träffa lollo !


kim är sweet :)


lollo <3



och någon bild sarah tog , haha där står ju jag i bakgrunden ;)
tyvär inte så mycket mer bilder från idag, eller jo en massa .. men ingen blev bra på mig, sorry


Kommentera älskling!
Postat av: Putte

är bilden tagen i trångsund?;)

2009-09-21 @ 22:26:16
URL: http://putteisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0