Hemma nu!

Hej alla söta bloggläsare som älskar min blogg! =)

Nu är jag hemma, riktigt skönt faktiskt! Men känner mig jätte stressad för att det behövs göra en massa saker (Gör en lista sen..) Iaf! Utom stressen så har skoldagen faktiskt vart helt OK! Förutom att den har vart fruktansvärt lång, åtta till fyra.. inte så kul om man säger så! Men alla i klassen är ju så roliga att vara med, så det funkade, Älskar faktiskt min klass! ;)
Påtal om det, Kim sa nyss att hon hade fått hem skolfotot, haha blev lite avundsjuk när jag hörde det, för jag har inte fått det än!? Jag vill ha! Men hon sa att jag blev bra iaf, så får väl lita på det, inte för jag tror jag kommer bli nöjd. Det har aldrig hänt tidigare iaf, förra året var katastrof. Haha bra för er att veta men det var verkligen usch, så hoppas att det här året ändå är lite bättre! Har ni fått hem era skolfoton än..?


Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos

ooofta, nej jag vill se, men kommer se fett mobbad ut :'(

2009-09-24 @ 18:09:08
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0