Hemma hos Sarah *puh*

Hej alla sötnosar där ute som älskar mig! Hur är det med er? Med mig är det sådär, eller ja helt perfekt.. eller kanske inte helt pga vissa anledningar! Men aja, orkar inte gå runt och ''oroa'' mig över småproblem ;)

Annars då..? Idag var det skola som sagt, skit tråkigt, somnade nästan på varje lektion och kunde inte koncentrera mig, inte så konstigt för att hela klassen gapar i mun på varandra och flera personer sitter och blänger på en som bara den *suck* Plus små stalkers ungar som står utanför klassrumsdörren och kollar in och pekar och säger ''MARILYN & SARAH!!'' Ni kan väl gå fram och snacka istället..? Pff, aja, är hemma hos Sarah nu, och senare ska vi hem till mig och sova där, mysigt! Kan oxå lova er att det blir mycket bloggning idag, I know you like it ;)


Gjord av Sarah, Hon älskar mig & jag älskar henne.. =)


Kommentera älskling!
Postat av: Linn<3

Besök min blogg!

liinnhs.blogg.se o glöm inte att komentera:)

2009-09-28 @ 16:50:20
URL: http://liinnhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0