Galet haha!

Hemma sötnosar! Jag och sarah har vart ute lite och skojsat helt enkelt ;) Ja typiskt oss haha! Gick ner till trångsunds centrum och köpte dipp, chips & Powerking! Mums, sen så träffade vi min mami, haha hon har träffat sin nya ''kille'' så vi gick hem till honom med henne ett tag, kanske låter helt konstigt men hon är inte vanlig, =) fick oxå mina skolfoton, värsta falska leendet och ser ut som en bebis, usch hatar bilden men den får man lida med i ett år helt enkelt, thats true..

aja, snart ska vi smaska i oss det goda, hm.. var det inte jag som sa att jag skulle äta frukt? Hihi ojsan!


fråga inte vad hon gör, hon är wild n crazy :'ooo


ja vi är nyttiga av oss..


love ya bitch


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0