Frågor från ''anonym..?''



vart handlar du kläder mest?
gillar du vanliga jeans eller jeanstights mest?
vilka bloggar följer du allraallraallra dagligen? Verkligen varje dag?
vilket är ditt favorit ställe?
hur länge har du och sarah c känt varandra?
och isf, hur lärde ni känna varandra?

lite blandade frågor, men aja kul att veta:)

1. det är nog gina och h&m mest tror jag.. annars kanske vero moda eller bikbok.
2. Haha vad verkar det som? Jeanstights såklart, dom andra sitter typ inte tight på mig..
3. Sarahs och Dessies
4. Hm.. svår fråga! Men det måste nog vara i farsta centrum (haha mitt och sarahs tradionella ställe om mann säger så...!) och sen, ja sängen måste det nog vara! Jag älskar ju att sova ;)
5. Vi har känt varandra sen trean, så det är alltså fem år redan!
6. Hon började i min klass/skola då, och självklart klickade vi direkt ;)

Haha det är lugnt, fråga gärna mera frågor allihopa.. det är bara kul!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0