Dagens tragiska händelse..!

Vill ni verkligen veta vad som hände idag?! Jo det vill ni, isf läs det här NU!

Idag när jag och Sarah var i skolan så hade vi vart på idrotten som ni visste! Och då kände jag att mitt hår var lite ''vågigt'' och jag älskar ju att ha spikrakt hår, så innan vi började så ställde jag mig och plattade håret, hade plattången med mig, så jag passade på! När jag hade plattat håret var det fint och rakt. Men sen när jag och sarah sätter oss vid matbordet i matsalen för att dricka, så kollar jag ner på mitt hår! Och vet ni vad som har hänt!? Jo lite av mitt hår i topparna har gått av.... Det syns inte så mycket! Men det har gått av lite, pga av att jag har plattat det för mkt, och inte varit tillräckligt försiktig helt enkelt! plus att mitt hår är så slitet så det finns inte! Tycker faktiskt synd om mig själv! kanske dags att klippa mig...? men vill ändå inte klippa, det kommer bli sååå kort! =(

Så imorgon, om jag får tid så ska, eller måste jag köpa en spray för håret som man tar innan man plattar (så att det inte sliter lika mkt, med tanke på att jag plattar varje dag!!) Och sen hårinpackning, åh.. måste faktiskt börja tänka på mitt hår! Stackars Marilyn!

är inte riktigt säker, men något i den här stilen kanske...? HJÄLP!!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0