Bildbrist just nu , sorry

Sarah & jag sitter i mitt vardagsrum och jag har nyss duschat & nu ska hon göra detsamma , sen ska vi väl lägga oss i sängen och snacka eller någonting hoppas jag .. orkar verkligen inte inte vara vaken lika länge som förra gången sarah sov här ! då somnade vi runt tolv när det var skola, inte bra. imorgon ska vi oxå springa några km på idrotten, springa i ågesta , woho wish me luck, vet faktiskt inte hur det kommer gå , men det är skönt ! jag & sarah kan komma till skolan i mjukisbyxor, ibland kan det faktiskt funka även om det kan va lite ''trashigt''..

Nu så ska sarah dusha och jag ska byta om till myskläder ! sitter fortfarande i handduk, kisses



Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0