Life a la' Marilyn and sarah! ;)

Nu är vi hemma älsklingar! Oh jag vet att ni har saknat mig & min blogg , lala.. ;) Men men! Jag vet hur det känns en halv dag utan mig.. its sad =(
Iaf! Vi kom nyss hem till sarah och har vart ute ett tag efter skolan, skit skönt väder ute faktiskt! Var ute med några personer och träffade några små stalkers..? Eller ja kanske inte ska kalla dom det men dom tjatade om nummer och till slut fick dom det, *suck* Så nu spammringer dom.. men aja det får man leva med! Senare ska vi hem till mig och sova där antar jag och så ska vi träffa några tror jag, eller göra en jävligt kul grej. Hallå?! Its friday? Och om vi inte orkar blir det snacka skit, massa gott & idol!


Vad ska ni själva göra..?



lovely




sjukt ful bild, jaja


mästerfotografen sarah :)


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0