Jag har tråkigt..

PERSONLIGHET (JAG ÄR):
Blyg:
Beror på vem jag är med
Smart: SMARTAST !
Långsam: ja vene?
Stressad: det händer väl
Tålmodig: nej haha
Djup: va?
Öppen: beror på
Ärlig: ja, ljuger bara när det behövs haha (a) ..
Positiv: inte så ofta
Rolig: jag är roligsast, dah..?
Ansvarsfull: inte ett dugg

VÄNSKAP (JAG HAR):
Svikit en kompis:
ja
Förlorat en bästa vän: mhm...
Sagt att jag älskar en kompis: men ja?
Sovit med en killkompis: ja, med flera
Sovit med en tjejkompis: alltid
Pussat en av samma kön: haha jadå ;)
Berättat hemligheter: jaaaa !


KÄRLEK (JAG HAR):
Blivit sårad:
tyvär
Haft stadigt förhållande: njae, hah
Krossat någons hjärta: tyvärr
Gett någon ditt hjärta: ja vene
"Playat": nej
Sagt att jag älskar nån, och ljugit: höhö..
Varit otrogen: nej :)

ÖVRIGT (JAG HAR):
Sytt:
på syslöjden -.-
Opererat mig: nesh
Sjungit i duschen: ja
Hoppat bungyjump: nej tack, och vill inte heller !
Sett någon dö/ död : nej
Varit på begravning: näääe ;$
Sagt att jag hatar någon: haha många gånger

LIVET:
Skriva eller tala:
både och
Vatten eller cola: cola
Mobil eller mp3: mobil
Snygg eller charmig: snygg
Frukt eller grönsak: frukt
Film eller serie: film
Festa eller softa: festa
Sommar eller vinter: sommar!
Fredag eller lördag: lördag
Ljus eller lampa: lampa haha
Kärlek eller vänskap: både och såklart
Bio eller hemmakväll: bio





Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0