Idioter

Nu så ska jag snart tvätta bort mitt smink och sen faktiskt gå och lägga mig! Skola imorgon, och jag kan säga er att jag vill dit på ett sett, men på ett sett inte, eller hur sarah? ;)

Har inte så mycket mer att skriva förutom att min statistik verkligen har höjt sig under helgen, keep reading! Och en sak till.. De lugnt, säg att jag är ''wannabe'' dessie och kissie bara för att jag skrev att jag skulle äta ett äpple per dag, och sen ''skämt o sido'' ärligt, ni är dumma i huvvet, (inte alla, men vissa) Euw! Aja nu ska jag inte vara dum mera! ;) Godnatt sötnosar & så hörs vi imorgon, ni kan redan börja längta efter nya fina inlägg!



Gammal bild igen, förlåt men har bildbrist & som ni vet, SL MÄRKET ÄR RIKTIGT GAMMALT & FUUUUUUULT


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0