Hatar måndagar!

Hej sötnosar!


Hemma från skolan nu, känns skönt det! Är helt slut och faktiskt hungrig.. Jag och sarah lyckades äta idag på lunchen, matlusen kanske är tillbaka?.. Ingen aning, vi får allt se lite senare! Dagen idag var seg, slutade tio över tre med tråkigaste NO, så gissa om man somnade? Jag var nära på det, haha.. Sen nu tills på nästa vecka så har måste vi göra en sak på engelskan, typ skriva värsta uppsatsen om en bok vi har läst, PÅ ENGELSKA! Och det är jätte många frågor, så det är lite jobbigt, vi kommer få betyg på det oxå, största pressen! Så ja, det är väl lite av det jag ska ägna mig åt nu på eftermiddagen, visst låter det kul? Inte riktigt!
Skulle egentligen vara med Sarah idag igen, men det blev tydligen inte så!


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0