videoinlägg


Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

USSSCH, VADFAN HARE BLIVIT AV DIG MARILYN, VARFÖR FJORRE? PATETISK DU E

2009-06-26 @ 18:53:51
Postat av: anti WANNABEEEEEE

JAG HÅLLER MED DÄR!!!

Eller okej, kanske inte så mycket Marilyn. Men seriöst, hur jävla mycket PUSH UP ska ni ha? :S allvarligt talat.

och du sarah eller fan du heter, så jävla ful och helt ärligt, kan du sluta fixa håret varannan sekund? :S du blir inte snyggare för det... usch.

2009-06-26 @ 20:59:34
Postat av: marilyn

lägg bara ner med era avundsjuka kommentarer!=)

2009-06-27 @ 11:43:10
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: FAN TA ER BÅDA

JAG HÅLLER OCKSÅ MED!!

fan marilyn, jag trode att jag kände en tjej som var snäll och omtänksam!!

Men jag hade totalt fel, du har fan blivit ett monster och du ser inte ut som du är lycklig att vara någon annan du inte är !!!

OCH du sarah, fan ta dig för att du är en så jävla ful förebild för henne.. ni borde värkligen inte vara med varandra!!!!!!!

Jag tycker det är synd för du var en så fin tjej förut, men nu kan du lika gärna dö för vetu vad !?

JAG BRYR MIG INTE, DU ÄR REDAN DÖD I MÅNGAS ÖGON!!

USCH OCH FY FAN !

2009-06-27 @ 11:43:24
URL: http://hatamarelinochsarah.blogg.se/
Postat av: Anonym

TROR DU ATT VI ÄR AVUNDSJUKA?! HA HA ..

NEJ DU VI ÄR NOG BARA GLADA ATT VI INTE ÄR DU..

DU HAR STORA PROBLEM GUMMAN =)

2009-06-27 @ 11:53:53
Postat av: Anonym

TROR DU ATT VI ÄR AVUNDSJUKA?! HA HA ..

NEJ DU VI ÄR NOG BARA GLADA ATT VI INTE ÄR DU..

DU HAR STORA PROBLEM GUMMAN =)

2009-06-27 @ 11:54:17
Postat av: Malin

MWN HALLÅ LÄGG NER ANONYMA FAN MARILYN ÄR EN JÄTTE SÖRT TJEJ OCH FÖESTEN ÄR NI BARA FEGA ATT INTE SKRIVA ERA NAMN O VISA VILKA NI ÄR, FAN NI ÄR JU SJUKA, O SEN SARAH ÄR INTE FUL O ÄCKLIG?! VA ÄR DE FÖR SNACK ALLA VET JU HUR SÖTA SARAH OCH MARILYN ÄR, PALLA ENS VARA AVENSJUKA O SKRIVA FALSKA KOMMENTARER? ^^



btw ni är grymt söta, & ni borde verkligen inte ta åt er av dom kommentarerna för ni vet själva att ni onte är fula eller äckliga :D<3

puss på er tjejer!<3

2009-06-27 @ 17:38:23
Postat av: marilyn

ojojoj säger jag bara , lite synd attt du anonyma person har samma ip på nästan varje .

2009-06-28 @ 18:47:20
URL: http://mwss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0