i love it

Det går nästan bättre på den här bloggen än Marilyn Sandberg! Lite kul faktiskt.. undrar varför! Kanske för att det här namnet är lättare att komma ihåg. Eller har jag fel?  Idag har jag haft 70 besökare, och gick in och kollade på min förra. 20?! Det sjunker verkligen snabbt när man inte skriver ofta... börjar bli orolig eftersom att mitt internet hemma funkar fortfarande inte, fan. Då kommer statiskiken sjunka ännu mer.
stackars mig!=(
Jaja, har i alla fall övertalat Sarah att hon ska följa med mig till personen som fixade mitt internet, och de ska hon! Så fort som möjligt.. Marilyn står inte ut!


You  ♥ Me

Kommentera älskling!
Postat av: sandra

himla fin blogg du har ! :)

2009-06-20 @ 17:43:38
URL: http://sssandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0