home sweeties!

Dagen idag har vart helt perfekt! Ganska så lång.. Men det funkar!=)

Började ju med att jag mötte Malin i trångsunds c, sen så tog vi direkt bussen till Farsta! Åt på donken, Vi åt sallad! Snacka om att vi kände oss stolta som inte tog hamburgare, grattis till oss. Iaf, Så köpte jag sånt där solpuder oxå ni vet? Ska ju inte ha foundation, så tog det istället. Hm.. Vad gjorde vi sen? Tog bussen till Trångsund igen, var så fruktansvärt varmt ute så vi gick in till solariumet, solade dock inte. Men vi ringde några samtal, haha, snackade och tog lite kort! Sen orkade vi inte va där så tog bussen till stortorpshallen där vi mötte söta jonte, tim och casper. Så ja vi hängde med dom! Var hos Casper ett tag och sen drog vi till kärringbadet och kollade när dom badade, klockan var halv åtta. Så jag och Malin badade inte, plus att jag inte hade badkläder! Whatever det får bli en annan gång...
Och efter det drog vi till Cappe ett litet tag till, hoppade studsmatta och åt lite godis haha. Och nu sitter jag här och gör ingenting! Är trött efter den här dagen, men lyckad har den iaf vart!

Tyvär har jag inga bilder från idag. Men ni får njuta av en låt som jag älskar sålänge! Puss..!=)


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0