hemma nu!

Hej sötnosar! Nu kom jag hem, för ett tag sen. Min dag idag har varit lång, vart med lollo som sagt. Efter att vi hade vart i farsta ett tag så träffade vi hanna och tog tunnelbanan in till stan där gick vi runt lite och så! Men det är bara för varmt, jag dog nästan. Whatever... Sen drog vi hem till lollo åt lite och så, sen skulle vi träffa ida som sagt. Hon hade åkt till centralen av någon anledning och kunde inte komma hem för att hon hade ingen remsa eller någonting alls! Så vi räddade henne i sista sekund och åkte in till stan ännu en gång och mötte henne.
Sen åkte vi tre tillbaka till Trångsund och var ett tag!

Och nu sitter jag här och gör ingenting, Eller jo chattar med några på msn bara och kollar runt lite på facebook och så.. Och snart ska jag duscha!=)
Puss på dig sålänge


för fin för att visas!

 
we love it...!

Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos

*sv:* haha yeah ;)

2009-06-29 @ 23:19:08
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad fetttta beeen... !

2009-10-11 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0