Godmorgon

Vaknade vid klockan tio ungefär, och nu har jag fixat mig, plattat håret och sminkat mig! Klä på mig gör jag alldeles strax. Igår somnade vi vid två ungefär, orkade inte kolla på film. Så vi låg och snacka och tog en massa kort! Haha jätte fina.. verkligen! Vid tolv ska jag ta bussen till farsta strand och sen tåget till stan och möta tjullan. Alltid lika kul!=)
Nu ska jag läsa lite olika bloggar & gå in på facebook!
PUSS

..och förresten, ni som kommenterar anonymt, snälla lägg av! Skriv bara ditt namn!


Kommentera älskling!
Postat av: frida

sv: jag mår as bra , själv? :)

2009-06-21 @ 11:38:37
URL: http://karinfridarooth.blogg.se/
Postat av: arijan

asså vam fan e det där + nice ställe<3<3<3<3

2009-06-23 @ 23:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0