en saknad

Det finns så många jag saknar, men jag saknar en speciell person. En jätte bra vän jag hade, som jag fortfarande har kvar. Men inte lika nära om man säger så. Hon och jag hade verkligen allt, och jag saknar det. Jag saknar den tiden. Att sakna någon så mkt gör så ont, därför jag saknar så många mer. Och det är jobbigt men en sak jag får leva med varje dag om och om igen.
Men jag försöker göra så att det blir bättre och bättre. Försker se det positivt, på utisdan ler jag, men på insidan gråter jag oftast. Men jag visar det inte. Jag skulle göra allting för att få tillbaka den personen jag vill ha tillbaka. Saknar inte ni någon eller några? Visst är det hemskt...
Det är hemskt att sakna någon när man vet att den kanske aldrig kommer tillbaka!

Ida lyssna på låten, jag saknar dig mer än vad du tror.



Kommentera älskling!
Postat av: linn

Jag känner precis samma sak som dig.

2009-06-30 @ 12:30:32
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla kan du svara, vad heter denhär låten ? älskar din blogg

2009-08-30 @ 10:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0