bad & sol

Hej älskling! Och förlåt.. för att jag inte har skrivit någonting, men har inte kunnat. Men nu skriver jag lite igen, bra va!?=)

Hm, nu undrar ni säkert vad lilla jag hållit hus? Men sanningen är den att jag har faktiskt inte gjort någonting dom här två dagarna, bara njutit av solen och sådära. Det är ju så himla varmt!
Jag och Sarah var nyss och badade vid badet här vid henne, iskallt i början, men sen blev det lite bättre. Så låg vi på stranden och solade och fikade och så... mysigt! Men orkade inte vara kvar. Lite jobbigt när tjugo stycken andra tonåringar stirrar, hatar det! Jaja, snart får ni lite bilder från våran mysiga dag! Puss på dig

När jag loggade in, såg jag det här, lite kommentarer..?




Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0