Min vecka ÄN sålänge...

Funderar på om jag ska sova eller inte? För jag har ingen lust att sova bort hela dagen imorgon som jag brukar göra. Inte för att jag ska göra någonting speciellt imorgon. Men ändå hihi =) Eller jo ska ju köpa lite saker. Annars inget. Hm.. vad ska jag göra i veckan då? Inte så mkt inplanerat, men ska i alla fall se harry potter på bio med sarah och hon ska sova här... sen på tisdag kanske träffa lollo och sova hos henne, och någon dag vara med min bebis... swm såklart! Jag saknar henne mest, shiet vi har inte träffats på snart en månad? Inte bra inte :(

Hihih, nu babblar jag bara på.. Men fyra bilder av min vecka än sålänge i alla fall, i think..
Och förresten, men det här inlägget säger jag Godnatt




Kommentera älskling!
Postat av: Bella,

snygg din blogg har blivit;)

2009-07-26 @ 00:34:36
URL: http://bellamartinsson.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos

saknar dig gumman!=) mamma tror det funkar. men hon behöver fundera u know ;)<33

puss

2009-07-26 @ 12:27:45
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0