update

Och nu är jag med lollo, vi tog en snabbis till farsta centrum och gick runt lite, hon skulle köpa lite grejer. Så tog vi en god glass på donken oxå, like it! Efter det drog vi hem till henne och tvättade bort vårt smink, sen så drog vi till solariumet och soalade, det var länge sen så det behövdes verkligen =) Skulle hälsa att lollo är förälskad i solariummd maskinen eller vad det är hihi, så ja vi ska självklaaaaaaaart sola snart igen . snart ska vi fixa oss lite ;) hörs sen tror jag.
Och nej .. min laddare hemma funkar fortfarande inte, tyvär !


HAHA herregud, ser ni MIN lilla toffs bakom i sidan? Innan solningen, jäääätte vackert =)


moi & lilla lollo =)


& så ska jag bara hälsa att hon oxå är stolt över sin nymålade bruna väg som hon ''måla själv'' fin huh :) ?
 


Kommentera älskling!
Postat av: stig

tycker inte du om din mun? :)

2009-07-29 @ 12:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0