svar på frågor.

hur många läsare har du per dag?

Svar: runt 80-90 st.

om du skulle vara ett djur..vilket?

Svar: Hm.. svår fråga, vet faktiskt inte riktigt. Ingenting jag går runt och tänker på, haha!

Hur kommer det sig att du började blogga? =)

Svar: tyckte det verkade kul, och så brukar jag läsa många andras bloggar så ville börja skriva oxå.

Hur länge har du haft bloggen ?
Var det roligt på klubberiet ?
Hur lång är du ?'

Svar: Det ser du där nere i hörnet, snart en månad bara. Ja det var skit kul! Jag är bara 156 cm.

Nämn EN sak du inte klarar dig utan en endaste dag? :)

Svar: Det måste nog vara min mobil!=)

när blev du av med oskulden?
röker du?
största misstaget?
bästa minne?


Svar: Jag är oskuld. Nej jag röker inte, Största misstaget? ingen aning faktiskt.
bästa minne... Det måste nog vara .. haha åh det finns så många! Kan inte välja! =)

vem är din bästavän ?
vem litar och berättar du allt för ?
är du sur på sarah för att hon har en pojkvän, och att hon pratar om han hela tiden ?
har du push up ?
strulade du med nån på festen du och sarah var på ?

Svar: Mina bästavänner är sarah & sarah. Dom litar jag på till tusen! Men ida & Malin kan jag oxå berätta allt för, jag litar på dom. Nej jag är inte sur för att hon har en pojkvän? och hur vet du att hon pratar om honom hela tiden?
Om jag har push upp, nej inte ofta?
Nej.

drömresa? drömjobb?

Svar: Jag vill till new york! Drömjobb .. har jag ingen aning om, bara något riktigt kul.

din första kille? strul?
favomat? djur?förebild?


Svar: Första kille var väl i lågstadiet eller något, men inget seriöst ni vet. Haha! Vad menar du med strul?
Tacos! Och favorit djur hund tror jag, har ingen förebild.

när du är på stan med sarah t, vem kollar killarna oftast mest på ?

Svar: Konstig fråga, jag tänker inte direkt på sånt.

hur lärde du känns sockrig @ ?
är hon snäll , eller kaxig ?
är du kaxig?

Svar: Det var nog när vi började i samma klass i sexårs redan. Ja hon är skit snäll! Nej det är hon inte, vad jag tycker iaf.
Om jag är, det får väl ni svara på själva!

Det var alla frågor, hoppas ni blev nöjda med svaren!=)


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0