Om mig!



♥ Jag har haft två papegojor haha =)
♥ Jag gillar inte att äta korv.
♥ Jag har tre syskon, men är mellan.
♥ Jag svär typ aldrig, jag är en fin flicka haha!
♥ Min favorit färg är rosa
♥ Jag har vart i portugal mer än 10 gånger :o
♥ Jag tog hål i öronen när jag var fyra år gammal.
♥ Jag kan inte ha för lite mascara på mig, då får jag ångest!
♥ Jag har svårt att komma över killar.
♥ Min favorit dricka är apelsinjuice hihi!

Saker ni kanske inte visste om mig, eller vissa...?

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

vad använder du för smink och hur sminkar du dig? :)

2009-07-21 @ 22:09:08
Postat av: Noomi

HA FRÅGESTUND?:D

2009-07-22 @ 00:20:12
URL: http://noomiviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0