ojoj..

Är jag beroende?! Bara en fråga jag ställer mig själv... jag menar, jag skriver här hela tiden! Eller nej inte på dagarna för då har vi massa annat för oss :) men nu på kvällen när vi ligger i sängen måste jag verkligen skriva hela tiden, hm.. är det bra eller dåligt? Höhö ni får ju i alla fall mkt fina inlägg, måste ju passa mig så att statistiken inte sjunker!

Men nu äre så att jag ska sova, eller i alla fall börja lägga mig. Sarah ligger redan och sover, HAHA nej skoja. Imorgon vet jag inte vad som händer, en sak vet jag iaf. Vi ska badabadabada! ååååh det är så skönt :D jaja nu snackar jag som vanligt, det är inte ovanligt att jag pratar på, aja hörs imorgon det lovar jag.
Godnatt och ha en god sömn :)




en sommarkväll med lollo
<3


Kommentera älskling!
Postat av: Tobbe

hoppas du sover gott vännen.

Gå in på http://lifeupsidedown.blogg.se/ och rösta mig som veckansblogg.

2009-07-19 @ 03:06:04
URL: http://veteran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0