idioter

Ni tjaffsar om att jag är wb kissie dessie eller paow, antingen någon av dom! Vafan är erat problem och när ska ni lära er? Jag är inte wannabe dom, haha. Vi är inte ens lika. För att man skriver att man älskar sig själv osv. Betyder det att jag är wannabe dom eller? Nej precis. Inte för min del iaf, Ni ska fan inte säga någonting, för ni vet heller ingenting.
Hur orkar ni ens slösa tid på att skicka samma kommentarer om det hela tiden! Men i dont care, jag tycker mest att det är patetiskt att skicka spamm kommentarer om det flera gånger om. Ni går in på min blogg dag efter dag och slutar aldrig läsa, det är ju så det är.

Så ja, jag älskar mig själv & jag älskar min blogg. Något mer? Fan vad snygg jag är!
Något att säga nu va bitches? hm.. ska jag fortsätta?=)



Fuck you!=)

Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahahahahah.....!!!!!!

2009-07-05 @ 20:00:01
Postat av: Anonym

du har härmat mig med det där

2009-07-06 @ 12:28:32
Postat av: sanna

fan viket fult finger :)

!!!

2009-07-06 @ 13:31:51
Postat av: tjej som spöar dej :)

assa shit assah, fan assh gmn håller ju typ med dejhw? assa maagad liksom ? :O

2009-07-07 @ 00:36:14
Postat av: Anonym

nee inte lik dom. så där snea fingrar har inte dom :O

2009-07-07 @ 02:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0