Hemma nu!

Efter en konstig men ändå lyckad kväll! Först gick vi till mossen och allting var perfekt, vi såg perfekta ut och allting... Tills mitt hår började locka sig! Så fick jag damp och ja. Där mötte vi danne jonte & casper, ett tag. Innan vi inte ville va med dom mer, för en av dom är så j*vla dum i huvudet just nu. Förlåt men det är sant, säger bara. Efter två år är det slut! Hatar dig, u know who..

Whatever... Så tog vi bussen till Trångsund c skulle egentligen köpt någonting där men så såg vi ''dom där'' igen och sprang efter och skrek över hela Trångsund efter dom! Åh så sur jag var, ärligt jag ville bara döda dom.
Men nu har jag lugnat mig lite och det är bättre, Smsar med den bästa nu!
Förlåt Danne för att vi blev lite arga! Ni andra kan dra!=) Nu dricker vi cola & har ätit tårta, mums! Blev tyvär inte så mycket bilder för vi hade för kul och sarahs mobil dog!
Puss på dig


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0