Hemma igen!

Haha hej sötnosar! Kom nyss hem... måste bara säga att filmen var sjukt rolig & bra... skrattade som fan haha (a) Kan oxå säga att jag gjorde bort mig totalt! Vet ni? Jag spillde popcorn över en gammal tant som satt brevid mig och lite fanta oxå hihi gud så pinsamt =) Men thats life! Sen när vi kom in så sitter oxå två sjukt störande människor brevid oss på andra sidan, typ 13 som oss. Och kollar typ snett på oss hela filmen, man bah: hallå? syfta på filmen? Så när vi gick ut sa jag ''lalala'' och gick förbi dom =) det kändes perfekt!
Lite bilder kommer i nästa inlägg! puss

och min lilla söta vän Johanna ville ha en länkning, så eftersom att jag är sååååå snäll så får hon det (a)
klicka här för att komma till hennes blogg!





Kommentera älskling!
Postat av: Anonym

hahah!

2009-07-22 @ 21:39:00
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0