hello

Emma om ARG!!
varför är din pappa borta så länge? =/

Svar: Egentligen är det inte så länge med tanke på att jag är på sarahs landställe här i skellefteå ett tag till och kommer alltså hem i slutet av juli, då är det bara två veckor. Inte ens en månad, han ska åka bort och fixa lite saker. Och då följer inte jag med, men det gör inte så mkt .. jag har ju mamma osv.

Tillbaka till saken! Nu har vi nyss kommit in efter att ha fikat, mums! HAH men vi har faktiskt en hel godis påse som väntar på oss :) haha never att vi äter upp hela, kommer känna mig som största fettot. Aja, imorgon på morgonen har vi i alla fall bestämt att vi ska ta en liten vacker joggingtur så att vi håller formen perfekt :) haha ja vi är vanliga.
Nu ska jag logga in på facebook, pussar


Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0