Hej bloggläsare!=)

Vad heter den bloggen?:)

Oj hihi fick en till fråga som jag glömde svara på, men om du menar vad den bloggen heter. (min gamla) så heter den marilynsandberg.blogg.se hihi där fick du svar på det!

Anyway, jag och sarah kom nyss in efter att ha cyklat lite och vart vid bryggan vid vattnet och lite sånt. Det var mys! Men när vi kom in så blev vi så fruktansvärt arga. Sarahs låtsasmamma och Tomas är så dumma. Vill inte säga vad dom sa... men riktigt dumt var det i alla fall. Snacka om att vi vill hem till älskade stockholm =) Jaja, kollar på en film nu som vanligt och bloggar. Statistiken höjer sig faktiskt!! Kanske för att jag uppdaterar rätt så mkt (a) brabra. Nu ska jag kika runt lite på olika bloggar & så.
Pusshej sålänge



Inte finaste bilden, men bryr mig inte så mkt :)..

Kommentera älskling!
Postat av: sarah sötnos

älskar dig. =) <3333

2009-07-21 @ 22:42:47
URL: http://shms.blogg.se/
Postat av: sarah sötnos

i know baby! =)

2009-07-21 @ 22:46:46
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0