godnatt

Tack sarah för den fina designen, och ja jag vet. Bakgrunden är lik Dessies, kalla mig inte wannabe eller någonting nu. För det är jag inte, hade en annan bakgrund alldeles nyss men den såg konstig ut så tog den här sålänge, vill ha någon svart och finns inte så många bra. Så snälla klaga inte nu bara... Det är faktiskt inte så kul =(

Vi ska sova alldeles strax, börjar faktiskt bli trött... Och ska ju inte upp alldeles för sent imorgon, då kommer vi aldrig komma iväg till stan!
Sov gott hörni, och godnatt!


Gamla tider, kommer du ihåg sarah..?

Kommentera älskling!
Postat av: sofieblom, alla älskar min blogg :]

tack så mkt för din fråga i fråågestunden:)

Säger till när svaren är uppe! kram =)

2009-07-16 @ 02:31:11
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0