fråga - svar

Vad andvänder du för smink? Och hur sminkar du dig?:)

Svar: Självklart kan jag svara lite kortfattat! Eftersom att jag inte har någon ny bild eller orkar inte ta nu så får ni nöja er med ett par gamla på mina ''inköp'' och en bild från google.



Jag andvänder faktiskt inte så mkt smink som vissa tror. Bara lite lätt sådära, en foundation som är ganska lik min hud. Lite mörkare (som ändå inte blir streck) För det vill man inte ha... Sen mascara som alla har :) en skit bra, som formar ögonfransarna perfekt och det. Sen på det, eftersom att min foundation är ganska så ljus så har jag lite solpuder över så att jag får lite färg, så att jag blir lite brunare i ansiktet dvs.
Mer eller mindre mascara beroende på vart jag ska, men oftast gillar jag att ha mkt! Sen böjer jag oxå mina ögonfransar ibland för att få dom extra fina. Och sist men inte minst,
ljus rosa läppstiftet! Det har jag oxå bara ibland när jag känner för det.

Ja där fick ni veta lite om hur jag sminkar mig till vanlig vardag, inga konstigheter hihi (a) vi hörs snart med ett nytt inlägg!
puss

Kommentera älskling!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0