en fråga

var är brillorna ifrån? :)
Svar: Dom är från åhlens, men är inte säker på om dom finns kvar fortfarande.. :)

Jaja, anledningen med detta inlägg är att jag vill bara säga till er som kommenterar och frågar om allt är bra, hur mår du? osv. Jag kommer inte svara, bara så ni vet det!=) Hm.. ja det var bara det jag ville säga. Min dag plus lite bilder kommer allt i nästa inlägg, hörs snart!


Kommentera älskling!
Postat av: jessica '

åh, då blir jag dissad om jag frågar hur allt är bra med dig nu? :( attans! men kan hålla med dig ändå, det är störigt med folk som går in på en blogg för och kommentera" hur mår du? ha en bra dag" det första dom gör..

2009-07-16 @ 14:57:10
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0